reisverslag 2 - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu reisverslag 2 - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu

reisverslag 2

Door: kevin rommens

Blijf op de hoogte en volg Kevin

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Brookings

hoi het gaat goed hier allen deze week was het weer wat minder we waren begonnen met maaien maar toen is het gaan regenen we hopen nu maandag verder te kunne met maaien. maar van de week hebben we natuurlijk niet stil gezeten, we hebben de laaste dingen gedaan aan de nieuwe stal zoals nog hekken geplaats en de laatste bedding er in gedaan verder heb ik al 2 keer de zieken boeg mee gemolken en ook van de gewone koeien geholpen met melk scheppen ook nog kalveren verplaats van het stro hok naar de eenling hokjes. en nu hopen op goed weer zodat we volgende week lurzerne kunne maaien en hakselen

  • 31 Augustus 2014 - 19:31

    Jacqueline Nooijens:

    Hè Kevin ik lees dat jij je goed vermaakt. Ik etten-leur gebeurt niet zoveel hoor. Hier en daar een feestje. Jim en Lieve gaan met veel plezier weer naar school. Ik heb net een weekje vakantie gehad. Lekker van alles en nog wat gedaan. Pippi ons konijn had 2 jonkies gebaard maar ze waren te vroeg geboren alle 2 dood. De andere dag lag pipi dood in de tuin. De avond er voor had ik haar nog een wortel gegeven onder tafel. Lieve wil weer een ander konijn dan doen we dat dan maar. Morgen ga ik maar even kijken.
    Het ga je goed.

  • 04 September 2014 - 13:46

    Ruud Nouws:

    Hoi Kevin.
    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar in America.
    Zo als ik het lees verveel jij jezelf niet en houden ze jou goed bezig met veel verschillende karweien.
    Ik hoop voor jou dat je er veel leert maar ook de kans krijgt om wat van de Amerikaanse cultuur te snuiven.
    Hier in Etten-leur is het rustig,en proberen we nog een beetje te genieten van het nazomer weer.
    De groeten van ome Ruud,tante Karin,Robbie en Stephanie.
    Hadoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brookings

stage Amerika

ik ga stage lopen in Amerika bij frido en sonja verpaalen

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

week 8

05 Oktober 2014

week 7

28 September 2014

week 6

20 September 2014

week 4 en 5

07 September 2014

week 3
Kevin

ik ben kevin rommens ben 18 jaar en kom uit etten leur

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 8699

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 Oktober 2014

stage Amerika

Landen bezocht: