week 1 - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu

week 1

Door: kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Volga

Hoi het gaat goed hier ik heb het erg naar mn zin en een hele gezellige familie hier. deze week is er veel gebeurd er is een nieuwe sleuf silo gestord en de voergang van de nieuwe stal daar hoefde we zelf niks aan te doen wel heb ik dikke fractie in de boxen gestrooid in de nieuwe stal ook heb ik melk monsters genomen van elke groep dat waren er in totaal 12 dus je was er best lang mee bezig vanaf 6 uur tot 2 voordat alle groepen (pen's ) langs waren geweest. ook hebben ik en frido 37 vaarzen naar huis gehaald van de opfokker ik heb samen met frido 2 x op en neer gereden en 1 keer zelf en verder nog restvoer geladen en naar de buurman gebracht die dat weer opvoerd aan het jongvee. verder nog wat hekkens gelast in de nieuwe stal en zijn ik en frido naar Sioux city gereden om daar hekken naar toe te brengen die gegalvaniseerd moesten worden en die binnen kort weer opgehaald moetten worden maar om die hekken "even" weg te brengen was het op en neer wel 4 uur rijden. verder zijn we zaterdag avond naar trekkertrek geweest was ook heel leuk om gezien te hebben best wel veel anders dan in Nederland. zondag is Hein hier naar toegekomen want die zit maar een uur rijden hier vandaan. toen zijn we met zn alle naar een natuur park geweest met allerlei grote meren. daar hebben we lekker gegeten en savonds zijn we naar een soort cowboy restaurant geweest waar we lekker gegeten hebben. daarna is Hein weer naar zijn bedrijf gereden rond een uur of 7

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Volga

stage Amerika

ik ga stage lopen in Amerika bij frido en sonja verpaalen

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

week 8

05 Oktober 2014

week 7

28 September 2014

week 6

20 September 2014

week 4 en 5

07 September 2014

week 3
Kevin

ik ben kevin rommens ben 18 jaar en kom uit etten leur

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8698

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 Oktober 2014

stage Amerika

Landen bezocht: