week 4 en 5 - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu week 4 en 5 - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu

week 4 en 5

Door: kevinrommens

Blijf op de hoogte en volg Kevin

20 September 2014 | Verenigde Staten, Volga

hoi de melkstal is een 2 x 20 dus er kunne 40 koeien te gelijk gemolken worden sorry voor de laate reactie maar er waren wat problemen met het internet dus kon ik mijn verslagen er niet opzetten we zijn vorige week begonnen met hakselen eerst hebbe ik en frido samen met de buurman de hakselaar opgebouwd was interessant om een keer gedaan te hebben verder heb ik de trekkers klaar gezet voor de mais woensdag zijn we begonnen met hakselen en alles verloopt goed we kunnen veel doen op een dag zondag ben ik naar hein geweest en daar het bedrijf bekeken heel mooi bedrijf en een heel ander type stal dan hier toen hebbe we wat cowboy kleren gekocht en rond gereden en savonds wiste ui eten samen met zijn stage boer maandag zijn we weer gaan hakselen ze hadde het laatste zondag bij de buuren gehaksel daar moesten we ongeveer 1,5 op rije dus maandag zijn thuis verder gegaan tot gister avond ging alles goed maar toen ging de hakselaar kapot dus vandaag gemaakt zodat we morge weer kunne beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Volga

stage Amerika

ik ga stage lopen in Amerika bij frido en sonja verpaalen

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

week 8

05 Oktober 2014

week 7

28 September 2014

week 6

20 September 2014

week 4 en 5

07 September 2014

week 3
Kevin

ik ben kevin rommens ben 18 jaar en kom uit etten leur

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 8692

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 Oktober 2014

stage Amerika

Landen bezocht: