week 3 - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Brookings, Verenigde Staten van Kevin Rommens - WaarBenJij.nu

week 3

Door: Kevin Rommens

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 September 2014 | Verenigde Staten, Brookings

hoi het gaat goed hier deze week weer veel gebeurd het weer was nogal wat verschillend maar we hebben weer kunne maaien en hakselen vandaag gaan we het laatse hakselen wat ik gisteren gemaaid heb verder deze week nog wat stal werken gedaan en wat hekken op gehangen voor het nieuwe strooi hok verder heb ik een paar uur mee gemolken. verder zou ik vandaag naar hien gaan maar dat gaat niet omdat ut hakselen is dus wordt dat volgende week denk ik.

• 12 September 2014 - 21:41

Marianne:

Ha Kevin, leuk om je verslagen te lezen en de foto's te zien. Marcel vindt de melkstal interessant en is benieuwd hoeveel ze er kunnen melken. Thijs vindt de truck natuurlijk cool. Veel plezier daar nog!
    Marcel, Marianne en Thijs

• 19 September 2014 - 12:36

Aukje Van Dreumel (prinsentuin College):

Hoi Kevin,

Lees dat je je wel vermaakt daar, aan de foto's te zien heb je ook lekker weer. Hopen dat het zo blijft.
    Ik zie dat je al een tijdje geen verslag meer hebt geplaatst, wel bijhouden hoor! Verder hard werken maar vooral ook genieten!

Veel plezier nog,

grt Aukje van Dreumel